Bridgewalking får logo med dobbelt betydning

Bridgewalkings logo skal være den røde tråd gennem markedsføringen af den nye topattraktion. I dag blev logoet præsenteret af stabschef ved Middelfart Kommune, Martin Albertsen.

Seks måneder før Bridgewalking over Den Gamle Lillebæltsbro åbner, præsenterede stabschef ved Middelfart kommune, Martin Albertsen, det nye logo ved et møde med overnatningsstederne i Fredericia og Middelfart.

-Udsigt til noget særligt, står der under Bridgewalkings logo. Og det skal forstås både helt bogstaveligt og i overført betydning, fortæller Martin Albertsen. Der er virkelig udsigt til en helt særlig oplevelse, når vi fra maj 2015 tager de første gæster med til tops, siger han.

-Logoet er en vigtig del af den visuelle identitet og skal sikre genkendelse, fortæller Lone Skjoldaa, der er marketingkonsulent ved Destination Lillebælt. Et godt logo skal være let forståeligt. Det skal have forbindelse til det firma eller den organisation, det repræsenterer. Og så skal det være nemt at bruge, nemt at placere og nemt at synes om. Det synes jeg, at vi har fået, siger hun.

Fra i dag kan overnatningssteder og andre, der skal bruge den nye unikke attraktion i deres markedsføring, downloade logo og billeder fra Destination Lillebælt hjemmeside.

-Målet er, at vi sammen får udbredt kendskabet til, at det fra maj næste år er muligt at få en helt særlig oplevelse ved Lillebælt, fortæller Martin Albertsen. En oplevelse, det ikke før har været muligt at få i Europa, afslutter Martin Albertsen.